fredag 8 augusti 2008

Blöt fredag

Kom nyss hem från Lotta och jag följde med henne på stan där hon köpte en så snygg kjol, jag är riktigt avundsjuk! Den kanske jag till och med måste låna nån gång... =) 3e natten gick bra och nu är det bara en kvar för denna gång och det känns så skönt. Jag sov rätt bra imorse och Billy väckte mig inte förrän klockan 12 så det kändes lyxigt. Det spöregnade när jag gick från jobbet men nu under dagen har det varit uppehåll men väldigt grått ute. Typiskt inneväder alltså. Jag hann se lite grann på OS invigningen och är det såhär dåligt väder nästa vecka också blir det nog mycket OS. Ska se basket i helgen i allafall. Nu funderar jag på om jag ska dra på mig ett par shorts och en t-shirt och småjobba en sväng. Jag kommer inte ihåg hur man gör när man tränar för det var så länge sen sist, men jag vill gärna ha lite frisk luft och rensa skallen lite skulle göra mig gott....

Inga kommentarer: