onsdag 6 augusti 2008

Thought of this and that

Måååånga saker som snurrar i mitt huvud just nu. Orkar inte skriva om allt här men vill ändå notera lite.
Sommaren är snart slut och jag ska inte tillbaka till L.A. som förra året. Känner jag tomhet, förvirring eller bara rastlöshet?
Pratade med Frida idag plus att Josse flyttat in hos mig och My för en stund och hennes L.A. väskor står packade för avfärd. Regnet kom hit som ett brev på posten och jag känner mig hängig, min nacke gör ont och jag måste lösa det på något sätt. Kommer jag nånsin att bli helt frisk kan jag undra?
Har dock haft många mysiga stunder bara sen i söndags, så jag tar verkligen vara på guldkornen. Blev bjuden på pannkakor hos Lotta ikväll t.ex. och det är skönt att bara vara hemma och ändå ha sällskap. Fia flyttar ner till Stockholm snart och jag kommer att vilja vara där hela tiden. Kommer ha fyra nära vänner nästan brevid varandra på Söder från och med september. Det känns så otroligt lyxigt! Plus att många andra bra vänner bor i storstan, räknar med många besök där alltså!
Men just idag har jag saknat mitt liv i L.A lite extra, det kommer och går det där. Promenader med Malin och Agusta, spontana uppesittarkvällar med Katta & Frida och sen allt annat galet med Familjen =) saknar er!
Tur att jag fick ett fint sms, kärlek och värme är det bästa som finns och jag vet att jag är lyckligt lottad, ofta. Det är bara att påminna sig själv om det som man glömmer ibland =)
Nu har det snart gått ett helt år sen jag opererade mina ögon. Det är en sak under 2007 som jag verkligen INTE ångrar. Älskar mina nya ögon, kan fortfarande inte fatta att jag ser som jag gör!

Inga kommentarer: