måndag 4 augusti 2008

Hemma igen!

Jag är hemma igen efter en otroligt lyckad helg! det känns återigen som att jag har varit ledig s många fler dagar än vad jag egentligen har varit. Gött! I torsdags fick jag den stora äran att åka båt i underbara Stockholms skärgård hela eftermiddagen. Det var helt idylliskt och allt var perfekt, sällskapet såväl som vädret. 30 grader varmt, vi badade och åt sedan mat på "Strömma" vid vattnet... Jag var helt fascinerad av alla fina hus som ligger där vid vattnet och hur fint det är där. Det såg ju ut som i älskade California och finast var nog Markoolios strand där han planterat två stora palmer! Jag undrar hur han lyckats med detta och vill verkligen ta reda på det! Efter båtturen blev det en skön kvällspromenad i solnedgången. What more to wish for?! :-) På fredagen mötte jag upp tjejerna på Centralen och de överraskade mig med att dra med Elin på vår lilla resa. Resan var en kryssning till Mumindalen och den blev blöt och galen! Får berätta mera sen, nu ska jag iväg och jobba lite. Imorgon kliver jag på nätterna igen och det känns lite tungt, men det ska nog gå bra. Mera pengar är ju alltid bra och skönt med lite omväxling. Ikväll kommer Josse hit också och ska bo hos oss ett tag, det ska bli så mysigt! Tjejsnack och skratt kan jag tro =)

Inga kommentarer: