lördag 9 augusti 2008

Sommaren kom tillbaks

Kunde inte somna när jag kom hem från jobbet imorse för solen sken och det var så ljust. Ganska härligt efter dagar av regn.. Nu har jag packat en liten väska och ska ta tåget till Sthlm och först möta upp Naja en sväng och sen åka till Jossan där Sara, Josse & My också ska vara och vi ska krama på varandra hela kvällen för snart ses vi inte på 4 mån. Snyft! Men jag vill att dom åker till L.A. så egentligen är det lugnt ;-) Fast tråkigt att jag är kvar här denna gång... Min nacke är bättre, min förkylning är förhoppningsvis på väg bort nu och jag har ett lugnare schema framöver. Lovande!! Pratade med Freddie som troligtvis ska göra samma ögonoperation om några veckor som jag gjorde för ett år sedan. Är SÅ glad för hans skull för han kommer verkligen få ett bättre liv utan linser och glasögon och trots att det gör jävulskt ont i ett par dagar så var det lätt värt det! Men jag vill nästan åka hem till Sundsvall och hålla honom i handen när det är dags... får lite rysningar när jag tänker på hur ont jag hade och hur obehagligt det var.. Ha en schöööön lördag!

1 kommentar:

Josefin sa...

Hahaha...HYRBIL!!!

Jag har lite svårt att uttala det fantastiska sch-ljudet men jag övar.

Ses snart babe, puss!