måndag 19 januari 2009

Bara kokosnötterna som saknas!

Det blev den rosa hårddisken trots allt=) På inrådan av en som jobbade på OnOff som absolut trodde att 160Gb kommer räcka just nu och den var ju faktiskt billigast även om man kanske fått mer för pengarna om jag lagt på 2-300kr. Men nu har jag en fin sak att förvara mina bilder och filmer på, kul! Jag passade även på att dra med "Snickarn" på några andra affärer. Blommor skulle jag behöva här hemma så vi gick in på Plantagen. Där hade dom 50% på PALMER! Behöver jag säga att jag blev glad?! =) Det blev en lagom stor yuccapalm i en fin handgjord kruka som nu står här hemma och framkallar ett leende på mina läppar! Lite tropisk-känsla blir det allt och jag log som ett litet barn när vi gick ut från affären..."jag har en palm, jag har en palm". Jag har ju velat ha en så himla länge och var inte alls beredd på att köpa en idag. Sista stoppet blev Ikea och där kollade vi på kök. Haha. Låtsades vara ute och handla nåt mer spännande än ljus och papperskorg men det syntes nog att så inte var fallet. Denna gång. Hur som helst var det bra att jag fick köpa sånt där nödvändigt tråkigt som jag annars skulle betala dubbelt så mycket för på Åhléns eller nåt liknande. Det är alltså bra att ha vänner med bil... Tack snälla Snickarn! Nu har jag kört dansaerobics med Linnea, kul att ha en träningskompis, som tyvärr flyttar till Turkiet snart. Nån som är sugen att åka och hälsa på där i sommar btw? Nu ska jag duscha och sen ta en snöig promenad upp till Martin för att kolla på Prison Break. Han är den enda jag känner som fortfarande vill följa den serien förutom mig själv då. Man måste ju se klart nu! Vill annars tipsa om "Nip Tuck" som började på 1an igår kl.21:15. En rolig serie enligt min vän och kollega Erik!

Inga kommentarer: