onsdag 7 januari 2009

En släng av frånvaro

Jag har inget internet hemma än så då blir jag lite frånvarande med mina uppdateringar om mitt spännande liv =) ingen fara på taket skulle jag säga!
Idag hade jag sällskap av en 5 månader gammal kille och hans fina mamma. Jag säger som Jossan att när man är med bebisar finns ingen klocka och inga måsten. Man bara är där och myser. Kan inte se sig nog på en så liten människa men som är av så stor betydelse.
Idag kände jag ju nästan att det inte skulle vara helt fel att ha en egen bebis. Men sen så tänker jag att bebisen måste få en snäll och bra mamma och då inser jag snabbt att den mamman inte är jag. Inte nu. Men sen, tänk när det kommer en mini-Chris. Herregud, vill jag göra så mot världen?! =)
Det är coolt att två människors DNA finns i en annan liten varelse. Undra vem som mitt DNA matchar bäst ihop med? Man vill ju ha en superunge, hehe.
Imorgon ska jag göra följande, säger jag nu när jag känner mig duktig i allafall:
-Bruncha på stan med Jennie som jag inte sett på evigheter
-Fixa internet hem
-Bestämma mig för en extern hårddisk
-Förhoppningsvis få hem lite av mina saker som är intryckta i Andreas förråd =)
-Njuta av en ledig dag och av det nya året och alla möjligheter jag har framför mig!
Året har börjat väldigt bra och det kan bli bättre! Kärlek till er alla!

1 kommentar:

Josefin sa...

HAHA. Ja kom igen, ut med en liten Mini-Chris! Det tror jag stenhårt på ;)

Bebisar är the shit. Ibland. Därför är det så bra att ha dem men ändå inte :)

Puss!