tisdag 20 januari 2009

Matnyttig dag, bokstavligen

Med en filt i soffan, kaffe och mellanmål har jag läst i min bok och även intervjuat min far för en skoluppgift. Han är duktig på sitt varierande jobb och det är alltid intressant att höra vad han har att säga om saker, projektledning var ett nytt ämne som vi diskuterade idag. Tack, pappa!
Träningen gick bra, träffade Hampus i gymmet idag igen. Trevligt! Sen när jag satte mig på spinningcykeln dök Jennie upp från ingenstans =) KUL med sällskap, ska komma ihåg att smsa henne om träning i fortsättningen. Annars brukar jag inte känna en käft på passen. Vi körde hårt och jag var seg som gummi när jag kom hem och sjönk ner i soffan igen... Nu väntar tacodinner med "middagsgänget" som Jossan så fint döpt oss till. Stämmer bra iofs!
Jag saknar att gå över gatan till mitt favvo-taco-ställe "Chipotle" som vi bodde mittemot i Marina Del Rey. Mumsiga burritos, god guacamole och smaskiga tacosallader! Rekommenderar verkligen ett besök där för alla som ska till Cali, tror inte det finns nån annanstans i USA tyvärr...

Inga kommentarer: