tisdag 27 januari 2009

Trötter?

Många är trötta, spec såhär års... Trötta på det mesta och trötta för att de sover för lite. Jag gör det jag kan för att inte hamna i trött-fällan. Försöker "lyssna på kroppen" som det så fint låter. Blir jag trött tappar jag motivation, kraft, idéer, förmågan att se möjligheter istället för problem, grinig, less, jag klagar på det mesta, osv osv. Där vill jag inte hamna. Allt är relativt och den här bilden är kul tycker jag. Det finns alltid någon som har det värre än du själv och skriker man ut att man är trött och less är det lättare att andra hakar på och sen är onda cirkeln startad. Jag försöker att smitta med min glädje och mitt pigga jag och när jag väl är sådär jävulskt trött så stannar jag hemma och vilar upp mig (dvs säger nej till roligare saker)! Tänk positiva tankar så blir du piggare och funkar inte det är det bara du själv som kan ändra på det som gör dig trött om det handlar om nåt du kan påverka. Nu ska jag sova för jag är skittrött! Tack My för ett roligt träningspass ikväll =)

6 kommentarer:

Josie1 sa...

hahaha du har så rätt!! rolig bild

Anonym sa...

Good speach! Och helt rätt, försöka vara positiv och glad smittar ju också av sig men av någon anledning smittar det negativa alltid mer och fortare än det positiva.

klart man får klaga men med måtta och försöka göra allt för att hålla sig på piggens humör!

Kramen

My sa...

Tack själv...Våra utfall känns minsann i min rumpa idag =)

Josie1 sa...

Va roligt att du fortfarande har filmen när INTRO dansade på framtidsgalan haha kul att titta på !!!

Anonym sa...

Alldeles ratt!! Rolig bild!
Hoppas allt ar bra!

Jag ska spana efter Nick, nasta gang sa..... ;)

Anonym sa...

Alldeles ratt!! Rolig bild!
Hoppas allt ar bra!

Jag ska spana efter Nick, nasta gang sa..... ;)