onsdag 28 januari 2009

Vänner!

Efter en lång dag av lite morgonträning, idéutveckling, planering, mentorsmöte (underbart för övrigt!) och sedan jobb hela kvällen var det helt underbart att få komma hem till Lotta och mötas av mina fina VÄNNER. Lotta, Mary, Per, Andreas, Jonas och Therese var där och vi åt lasagne och pratade. Jag drack till och med ett halvt glas vin! Kvällar som den här är verkligen värda att se fram emot och ha inplanerade mitt i veckan. Jag tycker det är så värdefullt att vi lyckas ses varje vecka och käka och umgås. Behöver inte alls vara något speciellt men NI gör det speciellt. Dagens höjdpunkt var annars mitt mentorsmöte med min mentor Rosi. Hon är snart 41 år och en helt underbar människa som jag hoppas jag får lära känna bättre. Dessutom är hon en hurtbulle som älskar natur och sport så vi ska nog inte ha några som helst problem att hitta samtalsämnen =) Nu blir det 20 sidor "Projekt är människor" innan jag stupar i säng! Snart är det HELG = Stockholm = NIKE = roligaste helgen på året!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: