torsdag 1 januari 2009

Dagen idag är den första dagen i resten av ditt liv

Imorgon bitti åker jag och Freddie med Peter och Viveka hem till Uppsala. Skönt att få skjuts när man har mycket saker att släpa på. Jag får tillgång till min nya lägenhet imorgon kväll och det ska bli SÅ KUL!!!! Längtar verkligen och vill bara dit och fixa allt nu på en gång! Om jag skulle önska nåt nu så kan det vara att få tillbringa många söndagar såhär som på bilden...det ser verkligen så mysigt - och roligt - ut! Jag kom på att jag måste se Sex&The City filmen snart igen, den blir man så glad av! Trist att lämna mamma och familjen men jag får ju åka hem hit snart igen och nu känns det ju så mycket bättre efter att mammas läkare gett oss hopp igår. Helt underbart! Ska bli roligt att träffa alla kompisar i Uppsala och göra roliga saker där. Men jag kommer sakna skidåkningen, idag körde jag en mil och det var helt underbart skönt. Och så roligt framförallt!! Snyft, så var julen slut då....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman!! God fortsättning, nu börjar jag vakna till liv igen. Kul att läsa om positiva besked och lägenhet! Hoppas allt går bra och att du mår toppen!! Puss & kram!!