fredag 30 januari 2009

TGIF

Jag kunde inte sova igår, alla tankar gick till mamma och jag låg och pratade i telefon länge för att inte behöva vara ensam med tankarna. Skönt att ha de som bryr sig runt omkring när man själv inte orkar be om tröst. Flera i klassen har också visat sån omtanke och det värmer verkligen. Imorse var det skönt att kliva upp till skolan, det är bra att vi går hela dagar så jag inte bara går runt här hemma. Idag var jag ordförande i min grupp vilket betyder att jag höll i mötet hela dagen. Kul! Vi gick igenom lite förarbete som vi sysslat med i veckan och försökte komma fram till två bra projektförslag. Det gick!! Vi är en pigg och glad grupp och det känns som att dessa 10 veckor som vi ska lägga på Fas 1-projektet kommer rusa fram. Alla är taggade till tusen och gör verkligen sitt yttersta för att komma på idéen med stort iiiiiiii =) Veckorna rusar fram för oss som inte ligger på sjukhus och skolan känns verkligen utvecklande och passande för mig. Nu har jag packat och ska ta tåget till Sthlm strax för att möta upp Malin som jag inte sett sen i somras eftersom hon nyss flyttat hem från L.A. Fia ska nog också komma och möta oss, superkul! Sen åker jag till Jossan och bor där hela helgen. Imorrn är det äntligen dags för Nike Convention, är SÅ laddad - precis vad jag behöver!!!!!!!!

1 kommentar:

Josefin sa...

Tack själv fina du, hade SÅ roligt i helgen!!! Extratack för att du fick mig att avsluta den där grejen... =)

Haha, finfina namnförslag. Jag känner att en blandning av PINK och SLUTTY skulle vara klockrent. Pink Biatch Nation? Swedish (det ska ju vara lite international) Slut from da Pink Dreamland? Tåls att fundera på...

Hoppas din fot är ännu lite bättre idag! Du gjorde det mycket bra igår som körde på :) Jag är ÖM i kroppen idag...huga.

Men jaao, ett hohoparty måste vi fixa så outfiten får nyttjas liksom...

Ses snart, PUSS!!!