tisdag 20 januari 2009

Good morning crazy

Nyvaken-look! Promenerade hem från Martin sent inatt, lätt illamående efter en semla han lurat i mig =) Fick med mig en ost också, karln tycker inte om ost men har vänner som ger honom ost så jag fick en god cheddar. Jag kollade tv och han fixade med diskmaskinen och sitt Kvik kök. Jag tycker inte Kvik kök verkar vara så geniala, dålig markering på paketen och sen passar inte allt kant-i-kant. Det blir man ju galen på. Så jag skippar Kvik när jag köper kök, haha. Snodde några ljudböcker och såg till att min hårddisk fungerar... Lite mycket i huvudet just nu, måste organisera dagen känner jag. Inga lektioner, läsa bok och fixa ett uppdrag hemma. Kl.12 är det spinning och 18.30 shopping inför tacodinner med vännerna... kul att Jossan och Elin hakar på också! Jag blir faster igen vilken dag som helst och det ska bli sååååååååå kul. Lille/lilla vän när ska du titta ut? Jenny är redan en supermamma till Oliver och nu går hon runt med mage nummer två och jag hoppas för hennes skulle att hon inte ska behöva vänta så länge till. Tänk så fantastiskt att det kommer finnas en liten söt bebis som lyser upp världen i vår =) Näe, dags för kaffe och bokläsning!

Inga kommentarer: