onsdag 14 januari 2009

Up n Running

Äntligen kom mitt internet! Installerade Spotify direkt så jag har lite bra musik här hemma. Gör en paj som jag ska bjuda lillebror och Linnea på senare, först ska jag träna med Linnea och My. Patric kör dansaerobics, kul! Måste komma igång inför NIKE nu, viktigt! Skolan har börjat och en massa saker har kört igång. Precis som jag önskar. Får berätta mera sen, imorrn ska jag hålla en 10min presentation om mig själv/mitt liv/vem jag är osv för min klass. Någon som har tips på vad som kan vara intressant att höra? Jag funderar på att dra med en amerikansk flagga, ett par skor och dra nån rolig historia om något kul jag gjort men skulle gärna få lite tips på hur jag gör det intressant och kul för folk som inte alls känner mig....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visa filmen när du är svinfull efter Circle Bar och hickar så fint. Den tycker jag är representativ och bra :):):)
F som i Frida

Josefin sa...

Hahaha. KLOCKRENT Frajd.

Yes Chrissan, lika bra att visa hela registret på en gång! :)

My sa...

Min fråga är hur du ska kunna dig till 10 min, hihi. Kanske en liten filmsnutt från vår lyckliga tid som Time-out dansare, HAHAHA