torsdag 3 januari 2008

Back in the U.S.

Ja, nu sitter jag och Eddie i soffan i nya lägenheten och den är helt FAB (poppis uttryck i bloggar har jag märkt så man borde väl använda det om ngt som faktiskt är väldigt FAB) =) Nåt som också är helt FAB är att jag fått en stor skål med chocolate chip cookie dough glass i min hand....såååååå gott! Vi landade kl.9 igår morse på LAX efter en nyårsnatt på flyget från Tahiti. Det gick smidigt och smärtfritt och vi fick självklart champagne på tolvslaget och skålade glatt med personalen. Men det riktiga firandet hade vi några timmar tidigare när det var tolvslag i Sverige och vi satt i en poolbar på en Resort i Papeete och skålade i fruktdrinkar! Semestern har varit toppen, lite väl mycket regn emellanåt men då var det tur att vi hade Malle och gänget som kunde hitta på saker åt oss =) Berättar mera sen! Nu har vi flyttat konstant i två dagar och jag är helt slut. Började skolan imorse men det är lugnt för jag har ju bara en klass mellan 8-10. Gino och Kalle dök upp ikväll också och fick börja med att sanera sitt rum där Kalle lagt fram ett paket kyckling på tining.....i 2 veckor!!!!! Ni vill inte ens föreställa er stanken som mötte oss när vi klev ur hissen 100m bort och som bara blev starkare och starkare ju närmare lägenhet 456 vi kom...och sen tog det ett tag innan Eddie fann källan till det hela. Jag sprang till Ralph's och köpte vaniljljus som vi haft tända sedan dess och Kalle insåg nog att allt som låg i den där kassen kanske inte riktigt klassas som mat längre. BLÄ! Sara och Josse vi använder ert rum som väsk- och kartong förvaring så länge om det går bra? ;-) Ok, nu ska jag göra klart min lilla läxa som jag har till imorgon sen måste jag sova. Bilder och mer bloggande kommer framöver. Hoppas ni alla har en bra start på det nya året.
2008 blir vad du gör det till - Make It Happen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA...hoppas stanken försvunnit tills att vi kommer annars lär jag ju spy å då får vi sanera på nytt =/ Mera foton på lägenheten vill vi haaaa! Längtar såååå nu, å vädret har jag koll på, tycker det verkar vara lagom varmt för att ligga i poolen WONDERFUL hihi! puss puss see ya soonish

Josie1 sa...

Se till att inte Kalle lämnar sina saker där bara =)

ses snart!!! PUSS