fredag 4 januari 2008

Stolt svenne


Kollade mina betyg och är man inte en mönsterelev här borta så säg??!!

AAAAAAAAAAAA i alla fem ämnen!!!!!!!!!!

CSN, ni borde inse vilken tillgång jag faktiskt är och helt enkelt GE mig resten av utbildningen. En sån som jag borde väl inte behöva betala tillbaka studielånet?
Jag lovar, det skulle löna sig att investera i mig....4.0 i GPA för mig, Frida, Gino och Kalle - det ni!


Tänk vad allt slit lönar sig till slut och tänk hur långt jag skulle kunna gå om jag bara hade haft råd att stanna här...... :-/ Jag är ju faktiskt bra på allt ifrån politik till protein.....typ =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

grattis! det är helt makalöst, bra jobbat!! Vilket jäkla år du haft, usa, tahiti, toppbetyg! you are a bad-ass! Haha.. ses snaaaart

/toby

Anonym sa...

wiiiiee.... god job girl!!! ses när du kommer hem!! kram*

Josie1 sa...

ååå va duktiga ni är. Lite press får man ju :S

KRAAAAM

My sa...

Sååå GRYM du är, när ska du börja läsa fysik då så du kan hjälpa mig, hihi.
Puss på dig

Anonym sa...

Grattis, grymt jobbat, du verkar ha slitit hårt hela terminen, you are sooo worth it! Puss snart ses vi