tisdag 29 januari 2008

Seratonin äntligen på väg upp!

Såhär strålade det idag klockan 16:45 nere i Marinan. En vindsurfare och några båtar, annars var jag helt ensam. SÅ härligt!




Tog en promenad ner till Marinan och ut till stranden, Playa Del Rey. Solen sken för första gången på flera dagar kändes det som och då finns det inget bättre än att gå ut och njuta av vädret. Jag rensade mitt huvud när jag gick längs stranden och såg havet på ena sidan och när jag vände mig om såg jag HOLLYWOOD-skylten långt där borta uppe på berget. Härligt när man inser var man bor och kan njuta av det till fullo!

Solen ger mig verkligen energi, seratonin-nivån höjs märkbart så fort jag varit ute några dagar i solen och nu ser prognosen bra ut, efter dagar av regn, så jag hoppas på en SOLIG vecka. På torsdag kommer två solstrålar så då om inte annat blir det lyckorus.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, jättesnart är vi där och jag önskar mig också sol, men såg att det skulle spöregna hela helgen =( MEN It's all about the inställning och jag ÄLSKAR ju att vara ute i spöregn och skutta runt i vattenpölarna och bli blöt =) PUSS see ya soonish