söndag 13 januari 2008

Roligaste Bar Mitzvahn!

Kom nyss hem från jobbet och ikväll var det en annorlunda Bar Mitzvah och det var grymt för de hade hyrt in DANSARE! Hela temat för kvällen var "Josh's World Tour" så man fick följa Bar Mitzvah-boy över hela världen och till exempel åkte han till Rio...då kommer det in en brasiliansk karneval med trummor, samba och capoeira! riktigt coolt! Sen var det fyra dansare som körde några (hiphop) nummer under hela kvällen och gissa om jag inte kunde stå stilla! Sara och Josse, ni borde verkligen söka jobb som underhållare på dessa fester, det måste vara så himla kul. Jag stod där på sidan i min snygga smoking och stampade takten =) En av dansarna kom fram och sa att han såg att jag smygdansade, haha. Glömmer liksom bort vad jag har på mig och hur det måste se ut när man skakar rumpan lite lätt i den där utstyrseln ;-) Men men...när det är röj på dansgolvet är det svårt att stå stilla helt enkelt och mina dansnerver har aldrig varit mer understimulerade än för tillfället... Idag har varit en lugn och slö dag annars.. Jag tränade lite imorse och märkte att den enda bra instruktören jag hittat hade slutat på L.A. Fitness. Jäkla skit. Hennes ersättare för dagen var väl helt okej, hon hade de snyggaste benen jag sett på länge *avis* och hon körde väl en godkänd step klass. Innan jobbet hade vi familjemiddag här hemma. Jag och Frida lagade paj och sallad till pojkarna och vi satt och åt ihop. Jag hoppas det blir till en vana för är det något jag är less på så är det att äta middag ensam. Fyyyyyyy vad det är tråkigt att laga mat till en person. Nej, nu ska jag sova och förhoppningsvis är Malin frisk imorrn så vi kan gå en skön promenad igen, hon åker till Sverige på måndag så det dröjer en månad innan vi kan promenera ihop igen. Fast den 31a kommer ju Josse och Sara så då får jag prommis-sällskap igen va? =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart du har prommissällis så fort vi sätter vår fot i Santa Monica, OCH egen frisör får du på köpet, hihi!

Josie1 sa...

absolut, jag vill promenera långt och länge och njuta av allt som finns att njuta av.

Frida sa...

Får jag också en frisör!??! Vem är det som är frisör förresten?!