torsdag 17 januari 2008

Saknar min Baller



Kollar på nån basketcamp med NBA spelare på TV och tänker då på min baller där hemma.
Eddie lärde mig nämligen hur man använder det coola uttrycket "Ballin" på rätt sätt, så nu förstår jag mycket bättre vad de här basketspelarna menar....=) Nyss var det en liten skitunge på tv som skrek "Baaaaaaaaaallin" när han satte ett skott. Och jag fattar precis vad han menar.

Jag och Eddie är inte direkt så mycket ballin på de här bilderna kanske......jag fattar inte riktigt vad vi gör, men de passar här i allafall =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du vetat att man kan ansöka till csn på nätet? Fick reda på det igår när jag kollade lite extra bara man fixar e-legitimation (lärde mig även hur det stavades...legemitation, haha)...gjorde det i alla fall i natt...BALLLIN'!

Tyckte att det borde finnas något liknande utbildningar utanför Faluns stora stad förresten. Det kanske är lite mer ballin' med Ume...och då kanske jag kan få använda våra knivar. Baaaallin'!!!