söndag 20 januari 2008

Me & the boys

I helgen är det bara jag och killarna hemma. Plus att David och Carl är här på besök, så det är verkligen me and the boys weekend. I fredags kväll var vi ute en sväng i Santa Monica, på klubben där Lu jobbar i dörren. Det var kul att få dansa lite och dricka lite drinkar, David är ju bartender hemma så han blandade till det här innan vi gick ut. Igår tog vi Ginos bil ner till Hermosa Beach och hyrde inlines!!! Det var så himla kul även om jag kände mig lite som Bambi på hal is (länge sen jag skatade). Vi åkte längs hela boardwalken och ut på piren i Manhattan Beach. Solen sken och vattnet glittrade =) Efter det fick vi för oss att vara lite impulsiva....vi åkte till Carson och The Home Depot Arena där USAs fotbollslandslag mötte....SVERIGE!! Tyvärr kom inte några svenska stjärnor med men det var roligt att kolla ändå. USA vann med 2-0 och det var en besvikelse att vi inte fick se ett svenskt mål...men vad hade man väntat sig?! =) Drygt 14,000 personer såg matchen så det var lite tryck på publiken i allafall. En galen svensk som hade rakat in SWE på bröstet och stod i bar överkropp hela kvällen (det var ca 10 grader kallt). Efter matchen åkte vi till IKEA som ligger i närheten, käkade köttbullar med lingonsylt till middag och köpte med oss lite Marabou choklad och kanelgifflar hem. Vi hyrde en film "Shoot 'Em Up" med Clive Owen m.fl. SE DEN!!!!!! En av de bästa actionfilmer jag nånsin sett, humor och schyssta scener! Nu när killarna vaknar ska vi nog dra ner till Venice och sen in till Santa Monica. Jag är inte frisk ännu och det är lite jobbigt, men känner mig bättre och bättre i allafall...

1 kommentar:

Josie1 sa...

de låter helt underbart!