onsdag 9 januari 2008

The real ass-killer!


Efter semester måste man alltid ta tag i träningen igen och jag och Malin har gått ut hårt i två dagar nu. Mina ben och min rumpa har fått jobba mer än på länge och det behövs kan jag lova!
Igår tog vi oss an nya trappor i Santa Monica och idag blev det den stora sandbacken som Malin hittat i Manhattan Beach. Satan va jobbigt det är att bara gå uppför här, jag behövde nästan syrgas när jag kom upp, så trött var jag...puh!
Men bra jobbat av oss och jag som dessutom hade sprungit upp för läktaren 15 gånger + 12 minuter på löpbanan imorse på lektionen. Skulle man köra trappor och sandbacke varje dag kan ju röven inte bli annat än stenhård =) Tips till er som vill tighta till den alltså!





























När solen skiner och man står vid stranden är det ju inte så svårt att motionera. Man vill inte göra något annat än vara ute i friska luften och ta härliga promenader. Josse, när du kommer ska din rumpa allt få prövas här! =)
Jag ska köra boot(y)camp med dig helt enkelt!

Idag låg det fullt av surfare i vattnet, måste ha varit en bra surfdag, och jag kan inte låta bli att tänka på min bror som skulle älska att ligga och paddla där...Men som istället hoppar i det kalla havet i Östersjön och tar det han får där! =)

2 kommentarer:

Josie1 sa...

Å Chris du är en ängel! hihi

Anonym sa...

OM surfarna kan ligga i havet...så kan JAG hoppa i poolen när jag kommer hihi!