fredag 18 januari 2008

Sjukling

Igår gjorde jag allt rätt för att inte bli mer sjuk. Drack flera liter te och vatten, satt stilla och vilade. Solen sken och jag ville så gärna ut och promenera men det får vänta. På kvällen såg jag, Kalle och Gino på "The Heartbreak Kid" med Ben Stiller och svenska Malin Åkerman. En riktigt rolig komedi som var perfekt en torsdagkväll. Imorse vaknade jag vid åtta av att halsen värkte, aj aj. På med några avsnitt Entourage och en kopp te så kändes det lite bättre i allafall. Nu har killarna vaknat också och det verkar som att Gino vill ta en sväng ner till Venice och det kan jag inte säga nej till. Vi tar nog cyklarna och jag ska ta det v ä l d i g t lugnt så jag inte blir anfådd. I eftermiddag kommer två pepparkaksbruna Uppsala killar hit. David och Carl som är ute och reser jorden runt och de flyger från Hawaii. Jag ska alltså orka underhålla dessa pojkar i helgen så då gäller det att jag blir frisk typ NU. Hur som helst är jag säker på att de har överseende om det blir en lugn kväll ikväll eller om de själva vill utforska L.A. Mycket välkomna är dom iallafall, jag jobbade med David på Nordea i Uppsala, det är så vi känner varann...

4 kommentarer:

Anonym sa...

KRYA PÅ DIG!!!!

Anonym sa...

är det såå ni känner varann alltså? haha

Josefin sa...

Klappa takten alla bagarbarn...HAHA. Men hörru du är inte nybörjare ju på dans, du e ju erfaren och duktig! Men du är mycket välkommen på mina klasser...även om jag hoppas du stillar dina förväntningar på mig, annars ramlar jag ihop av nervositet ;)

KRYA PÅ DIG!!!! KRAMAR =)

Josie1 sa...

krya på dig :) pusss