tisdag 15 januari 2008

Smart som man är

Glömde plånboken hemma idag så då var det bara att knata hem efter skolan eftersom jag inte orkade vänta till klockan fyra då killarna slutar... Som tur är lyser solen som vanligt, himlen är blå och jag kunde gå längs stranden så det kändes inte som hemma när man måste pulsa i slask eller snö med motvind åt alla håll =) Men just idag var jag så trött i benen efter träningen imorse att det var jobbigt att gå de 6-7km eller vad det nu är hem. Vi kör cirkelträning tisdagar och torsdagar i skolan och idag tog jag ut mig rejält och nu vill jag helst ligga på soffan resten av dagen. Ringde farfar på vägen hem och det var så kul att prata med honom, länge sen sist. Jag berättade att jag ska gå på NHL match nästa vecka och se Zäta spela och det tyckte han ju var häftigt. Jag får ju Uppsala-besök i helgen, David som jag jobbat med på Nordea och hans kompis kommer hit några dagar på sin jorden-runt-resa. Det blir jättekul och jag håller nu på att fundera vad två 20-åriga killar vill göra i Los Angeles, förutom att se hockey. Hade ju varit coolt om man kände nån strippa som hade kunnat plocka upp dem på flygplatsen ;-) Men nu får det duga med mig, som dessutom kommer med buss, haha! Dusch, tack!

Inga kommentarer: