måndag 28 januari 2008

Nya tag

Har inte gjort något vettigt alls idag. Har inte ens ätit ordentligt. Kände mig som Frida ett tag där, dvs jag åt ingenting på 10 timmar. Men sen kom jag till mitt sinnes fulla bruk igen och tryckte i mig för mycket mat på en och samma gång. Falsk bullimi typ, jag äter en massa men jag spyr inte upp det efteråt. Mår bara dåligt. Ny vecka imorgon, nya tag och jag ska tänka lite mer på mitt blodsocker bland annat. När jag blir sjuk och hamnar i obalans äter jag så dåligt och då blir man ju inte direkt friskare... När man inte gör av med nån energi heller så blir man aldrig hungrig på samma sätt så det påverkar också mina matvanor. Imorrn ska jag vara pigg, glad och frisk och sätta upp lite nya mål. Kan alltid vara bra att ha personliga mål, stora som små. Bara dom inte är orimliga. Jag försöker tänka SMART. S=Specific M=Measurable A=Attainable R=Realistic T=Timely Nu ska jag sova så det blir morgon snabbt och jag får gå till skolan och träna. Bara 2 veckor kvar med min underbara lärare Elaine =( Kommer sakna henne massor!

Inga kommentarer: