fredag 25 januari 2008

Tornado varning

Jag som gillar lite spännande saker blev ju glad nu när jag fick veta att det varit tornado-varning här i natt. =) Jag har sett en tornado en gång när vi åkte till San Francisco, fast det var ju en liten en, och det var skithäftigt! Som på tv! Men självklart vill jag ju inte att det ska komma en och svepa bort vårat hus direkt. Det regnade hela natten och nu är det fortfarande grått och trist ute. Lite så jag känner mig också, så det är väl passande. Jag ska städa och greja här hemma idag, sen kanske Amy kommer på middag ikväll och sen blir det sova tidigt eftersom jag, Gino och Kalle ska börja jobba 05.30 imorrn bitti. Vi måste åka hemifrån vid kl.04!!!!!!!! ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...................... Men cash is king och då får man ställa upp!

Inga kommentarer: