fredag 11 januari 2008

Happy Friday!
















Hittade ett annat roligt hus idag. Eller roligt och roligt, jävligt läskigt skulle jag nog säga. Här kanske man ska söka lägenhet? Sara och Josse skulle ni vilja bo med Dracula och hans vänner kanske? =) Här kan man hitta vad som helst även i husväg, helt sanslöst!

Ni har rätt, det var huset från Beverly Hills som Donna, Kelly och David bodde i som är på bilden nedan. Lite nostalgi för alla oss som älskade 90210 förr i tiden!

Jag, Frida, Gino och Kalle kom nyss hem från Venice där vi gick runt i solen och tittade på lite tavlor, basket och folket som alltid driver runt där nere...i Sverige skulle dessa personer sitta inspärrade på psyk men här är det dom som får Venice att leva upp till sitt rykte =)
Charmigt men ack så skabbigt trots allt...

Imorse gick jag och Malin också en långpromenad från Santa Monica till Venice och det var härligt som vanligt men det kändes att vi båda var rätt trötta i benen efter mycket promenerande i veckan. Nu har jag ätit lite sallad, pratar med Eddie som sett Pippen spela i Sundsvall. Ikväll ska jag, Frida och Gino till Hollywood på sushi-restaurang och Kalle ska på dejt. Vi har fått tv-kanaler nu så nu kan vi se Oprah igen...om vi bara hittar rätt kanal..eller jag menar om bara killarna hittar rätt kanal, jag och Frida ska inte ens pilla på den där manicken. Vi är inte så tekniska kan man säga. Hehe.

Inga kommentarer: