måndag 7 januari 2008

Snipp snapp snut....

...så var semestern slut!

Så här firade jag & Eddie det svenska tolvslaget på nyårsafton. Inte helt fel kan jag lova! Vi utnämnde oss själva till "Resort-crashers" på den här semestern...vi smög alltså in på lyxresorter utan att bo där, rekommenderar det starkt om man inte vill pröjsa några tusen per natt för att bo där....

Nu åker Eddie till NYC imorgon och sedan vidare till Sverige och just nu känns det väldigt länge, för länge, tills vi ses igen. Inte för att vi inte är vana vid det nu, men det var länge sedan vi hade så många dagar tillsammans som vi nu har haft och jag har börjat vänja mig vid att trängas i sängen igen. Tahiti-semestern var verkligen superhärlig och vi hann med en massa roligt. Jag vet inte vem annars än Eddie som skulle kunna få mig att hoppa ner i vattnet bland hajar, gå in på toaletten där det finns kackerlackor eller äta ett lass pannkakor på IHOP till frukost....

Tack älskling för 3 mysiga och roliga veckor med dig!

Nu hoppas jag att du kommer in i Umeå och får det jätteroligt där, även om jag hade velat ha dig kvar här ett tag till.

Vi var ju på LAKERS match ikväll med Malin och Robert. Det var riktigt kul och de vann mot Indiana Pacers ganska lätt. Jag hoppas jag kan gå en till gång innan jag åker till Sverige för det är verkligen skillnad att se matchen live eller att se den på tv...eller iaf se Kobe live ;-)
Vi såg även deras största och mest trogna fan - Jack Nicholson - som satt courtside som vanligt i sina snygga solbrillor...

Inga kommentarer: