måndag 17 mars 2008

Brrrrrrrrr

0 grader är inget för mig. Speciellt inte när det inte är någon snö. Bara kallt och mörkt. Fyyyyy! Och här ligger jag i sängen med en bok om Placeringsrådgivning som jag somnar bara av att titta på.... Imorgon åker min älskade Andera till USA och sen Whistler, Vancouver och jag är så avis på henne! Hade kunnat göra mycket för att få åka med, men som hon sa så blir det fler gånger.... För första gången på länge åkte dollarn under 6kr idag vilket jag såg till att alla på jobbet visste =) Så nu tycker jag ni ska shoppa lite extra där borta mina vänner (om ni har några sek kvar vill säga!) Nu ska jag krypa under täcket och försöka bli varm....annars smyger jag in till My och Patric ;-)

1 kommentar:

Josefin sa...

Hahahaha...kanske lägger ut slampisarna ikväll, MED korset. Bad möter söt liksom. Hahaha.

Men då kanske Mys mamma baxnar och flippar ur, det vill vi ju inte :)

Fick hjälp att fylla i papper av CIS, eller snarare ska börja fylla i dem nu. Jag kör på deras hjälp iaf, har funderat grundligt och gör så. 3000 spänn, vad är det lixom? ;) Jobba lugnt nu, PUSS!

Hehe, killen rekommenderade förresten inte SMC...sa det var låg nivå. YES tänkte jag!