lördag 1 mars 2008

Fjällen snart kommer jag!

Pratade precis med mamma som är på väg till Åre strax. Jag längtar till fjällen. Till att stå på min bräda och åka nedför backarna i skön snö. Det är lite grann som att vara vid havet, ett väldigt bra sätt att rensa huvudet och få in nya krafter, åtminstone för mig. Så jag hoppas jag har möjlighet att i allafall kunna åka bräda en dag innan snön smälter där hemma. Och jag önskar mamma, Per och Nina en skön vecka i Åre...vi ses snart! Blev inspirerad av Jossan's låtlista och letade fram några Celine Dion låtar. Men sen blev jag lite deppig när jag hörde "It's all coming back to me"....en så fin låt men just nu jobbiga ord att lyssna på. Godnatt!

1 kommentar:

Linn sa...

hej!
va kul att du titta in! jag känner faktiskt inte jossan överhuvudtaget utan hittade bara hennes blogg o hon verkade ha ett snarlikt liv som jag varpå jag fastnade :)
ja har inte varit i usa på 8 år, o ja längtar verkligen tillbaka!!! var inne förut på att söka till california, ett collegeår, och av din blogg blir jag verkligen ännu mer sugen på att åka iväg igen!
är du i usa för studier eller?
det är bara att fråga på om min utbildning, jag är studentambassadör för högskolan och min uppgift är att prata med blivande studenter, så jag är påläst och utbildningen brinner jag för! :)
kramkram!