onsdag 26 mars 2008

Certifierad!

Klarade provet imorse och det var verkligen skönt att få det överstökat! Jag fick ett fint diplom också så nu är jag Finansiell Rådgivare och får prata med lite roligare kunder (rikare,hehe) och även lära mig mer. Nästa steg är Försäkringsprovet men det får vi se när jag tar tag i... Det går riktigt bra för mig att samla på mig gratis träning. Idag kom Tony med tre fribiljetter till Friskis eftersom han hörde igår att jag inte hade något kort nånstans. Tackar! Nu väntar jag och Patric på My som skriver tenta och sen antar jag att hon också ska med på Patrics dansaerobics! Sååååå kul att få gå på bra pass igen, Jossan jag kommer snart och går på ditt =) Ikväll spelar Sverige mot Brasilien i fotboll och Timrå möter HV i andra semifinalen...spännande! Jag skulle gärna sitta i en stor soffa med trevligt sällskap, cola, morötter och dip och bara se på sport. Men först lite egen träning!

2 kommentarer:

Josefin sa...

GRATTIS VÄNNEN!!! Asbra jobbat ;) Men vaddå, fick du ett FINT diplom? Jag fick ett tunt A4:a som blev skrynkligt på vägen hem. Flashigt värre.

Jodu, jag hade en fet hårkris. Och om du bara visste hur mkt bättre man mår när man varit hos en bra frisör! So do it, do it :) Nu kan jag åter flänga mer håret som en riktig tjej utan att skämmas, haha.

Oh fin middag på fredag, låter spännande! Hälsa los Uppsala-turturs! Puss å kram!

Anonym sa...

Hej! Det är så att jag ska ha ett försäkringsprov på måndag för att bli certifikerad "rådgivare" inom försäkringar, det handlar typ om olycksfall,livs och efterlevnadsförsäkringar! så jag tänkte höra om du har något tips till provet om du minns något speciellt som kommer komma eller något?