fredag 14 mars 2008

Lutar jag huvudet mot väggen så somnar jag

Då har man jobbat första veckan då...Jag kom nyss hem efter att ha fått vända och gå tillbaka till jobbet och hämta min iPod som jag glömde =( Det har väl gått ok att jobba och jag har börjat min väg mot att bli Rådgivningscertifierad som det så snyggt heter. På tavlan idag stod det fem punkter varav en var "Full fokus" och jag kan ju säga att jag faller redan där. Försöker hitta fokus men det är svårt när man har andra saker i sitt lilla huvud, som tar all kraft och energi. Förhoppningsvis kan jobbet bli en tillflyktsort, men denna vecka har varit tung. Jag försöker tänka positivt! Jag önskar jag hade något roligt att berätta, jag önskar jag hade mer energi....jag önskar så mycket. Nu ska jag tvätta lite kläder. Trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Hej gumman.. ville iaf lämna många varma kramar till dig! Gör tom ont i mig när du skriver som du gör om allt som hänt... men tiden läker alla sår, även om det inte känns så för stunden. Tänker på dig iaf :) Vi ses snart!!! *bamsekram*