måndag 3 mars 2008

Ibland kommer det över mig

Hur konstigt det känns. Just nu blev jag ledsen igen. Jag ska åka hem till Sverige och det blev inte alls som jag tänkt mig. Jag har ju så mycket att säga, så mycket att berätta, så mycket att dela med mig och så mycket att bara prata om. Och du finns inte där längre. Du som jag delade allt med och som jag berättade alla små saker för och som visste allt om mig försvann bara helt plötsligt ur mitt liv. Borta. Som att du dött. Jag börjar mina dagar helt annorlunda och jag slutar dem helt annorlunda. Inte alls som förut. Jag försöker ta mig igenom det här och förstå att ingenting blev som jag hade tänkt och acceptera att det gör ONT. Hade jag kunnat göra något annorlunda? Jag får aldrig några svar så jag försöker bara uppskatta det jag har kvar.... och somna med bra tankar. Godnatt, för näst sista gången här....

Inga kommentarer: