fredag 21 mars 2008

Ingen som dansar runt på mitt golv

Åh vilka härliga bilder ni har lagt ut, Sara & Josse!!!! Jag ser att ni älskar att vara där borta och det värmer mig här hemma i kylan =) Blir så glad, inte för att jag var orolig att ni INTE skulle trivas (vem gör inte det liksom?) men ändå vill man ju höra det om och om igen och det syns att ni LEVER LIVET! Synd bara att jag är här och ni är där...:-( Blev bjuden på biodejt av söta Lotta igår, vi såg "Vantage Point" och jag tyckte den var ok men lite överdriven. Inne på bion var det en kille som skrek "Nu är det dags att vara tyst!"när filmen skulle börja och det tyckte jag var väldigt roligt för att vara Sverige, folk brukar inte våga öppna käften! Nu lyssnar jag på Madonna & Justin's nya "4 Minutes" för att vakna till, ska städa upp i min lilla knarkarkvart (så ser mitt rum ut) för att få plats med sängen som kommer om nån timme. Sen ska jag hämta lite saker hos lillebror som han så snällt har förvarat åt mig. Tänker på er hela tiden min kära familj där hemma i L.A. SAKNAR ER MASSOR!!!!!!

2 kommentarer:

Josie1 sa...

Saknar dig oxååå, jag älskar det här stället. Går det bra på jobbet??

massa pussar å kramar

Anonym sa...

Sötisen, du fattas verkligen i vår familj =( kom tillbaka för vi saknar dig!!! Drömde inatt att jag hade åkt hem till Sverige, det var ingen kul känsla, kändes alldeles tomt och deprimerande =(

Puss på dig och hoppas du hade en trevlig påsk