tisdag 25 mars 2008

Hurtiga banken!

Fick ett gratis träningspass på Nautilus med jobbet. Ett "powerpass" som det så trendigt hette. Det var typ som en enklare variant av body pump med lite inslag av bootcamp övningar på slutet. Jag fick bland annat brottas lite med Tony, min förra chef. Sånt är alltid kul! Det var väl jag och några gubbar och tanter som var på passet - alla unga fräscha kollegor var tydligen bakfulla och sjuka sen helgen. Hur orkar dom? Kom hem nu och bjöds på en pannkaka av My och Patric. Det är ju trots allt våffeldagen idag och då borde jag ju ha stekt våfflor men jag tar det en annan dag. Imorgon bitti skriver jag första certifieringsprovet och det vore ju riktigt skönt att klara det men jag antar att jag följer i de andras spår och får skriva om det minst en gång... Appropå det jag tänkte på igår och skrev lite om så fick jag höra en till variant idag...Nu var det en kille som bröt en 6 års lång förlovning via MSN. Jajamensan. Hur bra är det med dagens teknologi egentligen? Hur lätt ska man få komma undan? Alla dessa exempel kan jag ju ta och samla och ge ut som bok....kanske något i stil med en handbok till killar hur dom INTE ska dumpa sina tjejer...(att det ska behövas är helt sjukt!). Jag kan inte annat än skaka på mitt redan oförstående huvud och be till högre makter att min magkänsla ska hindra just mig från att råka ut för något liknande i framtiden. Men är man född att tro gott om folk så är det inte så lätt att sålla ut från början.....

Inga kommentarer: