söndag 9 mars 2008

Tack för igår, Lotta!

Jag & Lotta igår (och han på sidan då...) på festen! Hon strålade och var så fin tillsammans med de tre andra födelsedagsbarnen.

Det var en riktigt snyggt ordnad fest, alla var uppklädda och maten var supergod. Laxcheesecake, kanske nåt de borde satsa på som ett nyttigare alternativ på The Cheesecake Factory :-) Mycket godare än vad det låter!

Nu ska jag försöka sova bort min jetlag, det kommer lite såhär några dagar efter och jag känner mig inte helt laddad för jobb. Men men, bara man kommer dit brukar det lösa sig. Tycker lite synd om Jossan som åker från Sthlm för att jobba natt nu...hoppas det går bra för dig!

Ja, imorgon börjar då alltså mitt liv på riktigt här hemma i Sverige. Och jag har inte fattat än att jag ska bo här så väskorna är fortfarande packade ;-) Man vet ju aldrig......

Köpte en intressant bok idag på bokrean, en som jag kanske berättar mer om när jag läst den... Jag hoppas den funkar som lite terapi för mig och mitt krossade hjärta....

Godnatt!

3 kommentarer:

Josefin sa...

Tack söta...men nu är det bara en timme kvar! Och du...LYCKA TILL idag på jobbet, kommer gå hyvens! IT´S ALL ABOUT THE...ja, du vet ;) Kramus!

Anonym sa...

Duuuu.... K-Fed var på Encino templet igår när Josse o Sara jobbade :) Vi jobbade hos rikemans-fanskapen i malibu. Helt ok! Stuart var på högform!

Frida

Anonym sa...

haha stefan tittar fram ser ja.. d är bra;) skoj va d iallafall!!!hahaha