tisdag 4 mars 2008

Ingen återvändo nu va?!

Sista bilden på hela FAMILJEN för den här gången!


Uppe på Mulholland Drive ikväll med hela Los Angeles i bakgrunden

Jag och Frida. Snart 8 år sedan vi träffades då USA förenade oss :-)

Sara, Katta, Josse, jag och Frida. Tack för allt!

Jag och Kalle. "Moooooouuuuuuueeeeeeeees" ;-)

Kan inte fatta att jag lämnar er......

De bjöd mig på två favoriter - guacamole och cheesecake! (dock inte i samma tugga!)














Jack gjorde ett sista försök att hålla mig kvar här genom att informera mig om att City Hall i Santa Monica öppnar klockan 6 på morgonen. Vi skulle alltså hinna dit och gifta oss innan mitt plan lyfter. =) Mohahahaha...det du mamma!

Men nej, jag åker till Sverige om 6 timmar och min sista kväll här blev helt oförglömlig tack vare mina älskade roomisar. Ni är så söta och gulliga med mig och det gör det hela bara så mycket svårare att åka härifrån. Jag har fortfarande inte förstått att jag ska till Sverige och att jag inte ska bo med er längre. Det känns som att jag varit här så länge och även om jag varit inne flera gånger på att flytta tillbaka så hade jag ändå hoppats på att allt skulle ha löst sig. Speciellt nu de senaste veckorna har jag önskat att jag kanske hade tagit ett annat beslut. Det svider lite men jag ska ta mig i kragen och göra det bästa av allt.
Och jag citerar Kalle: "Hur det än blir så blir det i allafall jävligt bra".
Och inte Gino: "Hur man än gör så går det ändå alltid åt helvete."

Love you BIG LONG time!

FAMILJEN for life =)


Då åker vi till slasket då! Global warming please!!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om det är till någon tröst så är det strålande solsken i Uppsala idag (knappast den värme du är van vid dock), bara hålla tummarna för att det håller i sig några dagar :)

Josie1 sa...

MEn gud Chris kom tillbaka

Anonym sa...

Eller så kan man säga som mig:
-Tre veckor.

Anonym sa...

FAMILJEN SOOOO FOR LIFE!!! Hoppas resan hem går bra. Jag börjar känna mig lite trött nu =) Du fattas oss här redan, TACK för alla fina meddelanden du lämnade efter dig, blev SÅÅ glad när jag upptäckte dom. Speciellt den i köket är jättefin! puss på dig