torsdag 27 mars 2008

Sjöjungfru eller zebra?

Det är frågan inför imorgon. Mina klädval skiljer sig lite ifrån varandra =) Orkar inte bestämma nu, måste få sömn och vakna utvilad (och hungrig!). 5 rätters fisk- och skaldjur är det som väntar imorgon kväll. Mmmm... My fick en helt otrolig och romantisk överraskning ikväll...jag blev lika glad som henne och hon förtjänar det verkligen! Kärlek kan ju faktiskt vara det härligaste som finns, speciellt när den är som för My och Patric och jag blir så glad av att bara se på dom! Lyckliga tillsammans! Ni får läsa om överraskningen på My's blogg, jag vill inte avslöja något.... Jossan, ha så kul i London nu, hälsa till Maria, så pratar vi när du kommer hem, har inte så mkt nyheter om dansgrejen men ska kolla upp detaljer snart och meddela! Hoppas din natt går bra nu, snyggt jobbat på nya jobbet idag du verkar ha hittat hem, mer eller mindre. Kul!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Meh! My's blogg är ju bara vit???

Frida

Anonym sa...

Hej sötis! Jag föstår om du har mycket med allt nu... vi måste hitta en helg när vi kan umgås bara, jag kommer hemskt gärna till dig! :) Har skickat inbjudan på sms men jag vet inte om det kom fram, det verkar inte alltid göra det till dig :/ Självklart kommer jsg blogga om festen imorron! :) Kommer sakna dig, hoppas vi ses en liten sväng den 12:e iaf! Det MÅSTE vi!! :) Miss you!! Pusssss