söndag 9 mars 2008

Första helgen i Sverige

Mmmm...Fia står här nyduschad och fräsch! Inte kan man tro att hon är sliten efter festen igår heller. Hon är så fin och det är så kul att ha henne här!
Jag har varit i Sverige några dagar nu och det känns fortfarande så konstigt. Men jag har gjort en massa roliga saker i helgen så tiden går ju precis så fort som jag önskar! BRA!
Imorgon börjar jag jobba och sen rullar allt på vilket känns skönt...snart har en månad gått.
Helgen har tillbringats i Stockholm med Andrea, Johanna, Tobbe, Martin, Jossan, Elin och Lee. En himla blandning av vänner och aktiviteter och jag fick faktiskt min amerikanska dos när vi på fredagskvällen hamnade på nåt basket-hak på Söder. Himla trevligt.
Sen besökte vi Stockholms SKY BAR (som heter Himlen Därtill) och den var faktiskt nästan i L.A-klass vilket gjorde mig positivt överraskad. Ett hett tips är att hänga där vid 2.30-tiden på natten för då får man gratis slattar champagne ;-)
Igår kom Fia till Uppsala och vi gick på 100-års fest. 4 brudar som fyllde 25 hade styrt upp årets fest med seriös bordplacering, finmiddag, tal och sång. Lotta, tack för en kanonrolig fest! Bilder kommer senare...
Just ja, det var ju Internationella Kvinnodagen igår. Frida, du glömde väl inte bort att fira ordentligt med randig outfit? =) Jag önskar jag hade varit där med dig och slitigt några män i stycken och bränt en bh eller två men du kanske klarade det själv? HAHA.
Nu ska vi ut och promenera lite i det gråa vädret. Solen har varit framme alla dagar hittills men imorse vaknade jag av drippdropp utanför fönstret. JAG SAKNAR CALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman! Kul att ha dig hemma igen, vi måste styra upp någonting! Gärna innan 14 april om möjligt... men jag kan täånka mig att du är rätt fullbokad av alla som längtat efter dig! Hoppas iaf mitt sms om inbjudan till mig 25års fest kom fram! Känns bra att 14 april är ett spikat datum iaf! Jag längtar!! *miljoner pussar o kramar*