söndag 30 mars 2008

Sommartid, for real =)

Uppsala idag: 12 grader, strålande sol och klarblå himmel. Massa folk på uteserveringar och jag gick runt med mina solisar på stan! HÄRLIGT! Till och med inatt var det varmt och jag hade shorts på mig på krogen....shorts i MARS i Sverige!!!! Det ni =) Nog för att jag fick en del kommentarer om att jag verkligen tog fasta på det här med sommartid...men det är väl inget fel med det!? Gårdagskvällen blev också lyckad och jag är så glad att jag har de kollegor jag har. Trevliga och positiva personer som man mycket väl kan umgås med utanför jobbet och som jag har roligt med. TACK för en riktigt skojig kväll! Idag har jag varit ute i solen och sen köpte jag och Lotta varsin pizza och la oss i hennes soffa och tittade på "Sex & The City"....det blev 10 avsnitt, hehe =) Och 4 liter cola lyckades vi dricka upp...! Skönt med måndag imorgon då jag kommer vara lite mer produktiv än idag. Fast man behöver sådana här dagar ibland och jag är ju verkligen inte direkt känd för att inte planera in saker då jag är ledig så att bara vara kändes faktiskt riktigt lyxigt idag. Och SOLEN gör ju allting så mycket lättare och bättre! Nu godnatt!

Inga kommentarer: