tisdag 21 oktober 2008

Blondes have more fun

Imorgon ska jag slinga håret och bli mitt blonda själv igen =) Jag kan dock inte bestämma mig för om jag ska klippa luggen igen eller fortsätta spara ut den. Jag tycker att jag är snyggare i lugg, när jag väl orkat fixa den snygg, men det är väldigt skönt att inte ha luggen fram... Som vanligt med allt här i livet så finns det både plus och minus! Vi får se vad det blir imorrn, tyvärr är det inte Henriette som ska ta tag i barret utan hennes efterträdare Linn. Jag hoppas hon är grym!

1 kommentar:

Anonym sa...

Chrissan Frissan!
Du passar ju perfa i röda läppar iaf :) Najs najs.
Och jag tror du har lika roligt i vilken hårfärg du har så länge du har kvar din energi :)

Positiv energi skickar jag från Alnö numera (okej, jobbet sitter jag på nu) men vi har fått huset nu och gör konstiga fynd när vi rensar..bl a en gammal DILDO!! Usch. Ja, väldigt speciellt som sagt :)

The search continues!

Lycka till med blondie :) Kramar från Norr