måndag 27 oktober 2008

Va ere som sjeeeeeer?

Nu är jag hemma efter en galen helg i Oslo! Jag älskar Norge lite mer efter dessa dagar =) I fredags körde vi tjejfest med Ronny som enda grabb och jag tror han hade rätt kul! Utgång på Onkel Donald och Yatzy, med en massa tokigheter mitt i Olso och sen somnade Fia på hallgolvet och jag och Tess ställde oss och stekte blåbärspannkakor klockan 4 på natten till Ronny som fyllde 30 i lördags. Vi sjöng och uppvaktade honom på morgonen, sen såg vi hans basketmatch och sen var det FEST med stort F. Ca 30 pers i deras fina lägenhet och testosteronet var för en gångs skull i majoritet. Kan ju säga att vi brudar trivdes som små fiskar i sjön! Såhär söta var värdparet efter några timmars fest!
Här nedanför är två fina städade bilder på oss 7 som stod för det kvinnliga (eller?) denna helg. De två längst ner kan ju inte riktigt vara som alla andra som vi vet, men ändå... =) Ronny's 30 års fest slår nog nästan min 25 års fest, hehe.. den var helt galen och innehöll precis ALLT som en lyckad fest ska göra. Födelsedagsbarnet däckade efter att ha fått sina kläder sönderrivna och värdinnan däckade på köksgolvet efter att ha kört nakenrace i korridoren klockan 4 på natten! Själv var jag fromm som ett litet lamm och stod mest i ett hörn och betraktade alla andra...jag blir ju lätt blyg efter några glas ni vet! ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hur menar du nu? vadå dom två ängst ner??? mouhahha. tack för en grym helg! /johanna

Anonym sa...

en viss herr medbom finns på stayfriends ;)

Anonym sa...

haha, ni ser ut och haft det supergöjj eller sköjj eller nåt annat som låter norskt :)

För min del kan ingen fest bräcka din 25-årsfest även om det lät som ni hade mer naket på Ronnys?

:)