onsdag 15 oktober 2008

Jag vill vinna en klocka!

Efter många sena kvällar med jobb och en helg i Stockholm kunde jag äntligen gå till Hydro och hämta ut mitt paket med min nya kokbok "Klimatmat":
Självklart blev jag hungrig så fort jag började titta i den och önskar att jag hade ett större kök så jag kunde laga mera mat och ha plats för mera mat. Men det kommer... Nu har Terese (som jag vann kokboken av!) en ny tävling där man kan vinna en snygg pulsklocka och min har ju varit trasig i flera år, fick den på mitt första NIKE convention som jag var på för många år sedan med Jossan och flera från Träningsverket. Kommer aldrig att glömma kicken jag fick av att delta på det konventet =) Klockan använde jag väldigt mycket i början men nu var det ett tag sedan och det vore roligt att börja pulsträna igen, tror att jag skulle behöva det dessutom - det kan verkligen ge en extrakick att förbättrakonditionen. Den är inte alltid tiptop nu sen jag slutade spela basket. Tyvärr. Och eftersom jag saknar en träningskompis nu för tiden skulle en klocka fylla det tomrummet också...

Inga kommentarer: