fredag 31 oktober 2008

HAPPY HALLOWEEN!!!

Jag och Fia är inte bjudna på någon Halloween fest i år så det här är väl det närmaste vi kommer en outfit i år... haha Fia som leopard!!!!! Hon skulle passa på Hollywood's parad i allafall. Hoppas ni har kul där, brudar!!!
Jag har varit sååååå trött idag och såhär såg min arbetsplats ut, fylld av dricka och koffein. Inte så bra, men men... När jag skulle gå från jobbet till Sats för att köra ett kort träningspass fick jag en CHOCK. Snön har kommit! Det vräkte ner och självklart stannade den inte kvar utan blev vatten som gjorde mig blöt. Och kall. Och arg. Men Fia mötte mig efteråt och vi åt en god middag här hemma och har suttit och grejat med lite saker... mysigt att ha henne här, min ängel!
Nu tänkte jag försöka sova eftersom jag börjar jobba kl.06:45 imorrn och efter jobbet är det fest hos Andreas. Tur man är ung och orkar hålla igång..........ett tag till iaf?! =)

1 kommentar:

Josefin sa...

Hahaha...Ni är roliga :)

Tur man har vänner! Härligt att du och Fia bor så nära nu så ni kan ha massor av myskvällar!

Jobba 6.45, usch och fy! Du är så bra som jobbar så mycket...

Ikväll ska vi på Prydz, house med andra ord, jag och Josse är lyriska! Weee :) Tänker på dig, puss å kram!