måndag 20 oktober 2008

Pigg veckostart!

Vaknade klockan 8 imorse trots att jag la mig sent igår. Drog till gymmet och passade på att sola eftersom jag nästan fått lite eksem nu... försöker att inte klia men känner att det är på gång och att jag är väldigt torr.. Typiskt när det går mot vinter, min hud mår bättre i värme =) Men kanske hjälper det att sola någon gång, skönt var det också. Dock är jag inte helt nöjd med att ansiktskanonen var mycket starkare än övriga kroppen.. Såg ut som jag kom direkt från Thailand sen när jag gick till gymmet, haha! Älskar att träna på morgonen och är alltid mycket mera effektiv och känner mig starkare. Körde ett överkroppspass och det gick helt okej faktiskt. Nu har jag ätit en god lunch och fixat lite här hemma, ska cykla till jobbet nu och idag känner jag att det blir en BRA jobbdag och jag är på jättebra humör. Igår hade jag och Lotta tacokväll med Per och Andreas och det var trevligt som vanligt. Trots att vi alla var rätt trötta så orkade vi ses och äta en god middag tillsammans, det är så kul tycker jag. Det behöver inte alltid vara så speciellt utan är man vänner kan man bara vara, fast tillsammans =)
Tur att vi fick 1,5 liter dricka var =) haha, alla tog med sig varsin och det var ju tur att det blev en av varje! Lotta i hennes fina kök som vi använt varje dag den här helgen och hon sa det igår att såhär mycket har hon inte använt sitt kök sen hon flyttade in för drygt ett år sen. Här är kvinnan som aldrig lagar mat själv =) Jag skulle kanske ta över hennes kök eftersom mitt är så litet och jag alltid lagar mat!
Mums med hemlagad tacobuffé!

Inga kommentarer: