tisdag 14 oktober 2008

Traditionen som håller i sig

I somras startade jag och Fia en liten tradition... Jag är ju inget stort fan av att "gå och fika", om det inte är på Urth Café i L.A. då, men en promenad och frukost på söndagar är en stor hit! Jag och Fia testar ett nytt ställe varje gång och i söndags var vi på ett ställe på Söder som jag faktiskt inte minns namnet på men de hade gott fika/mat och snygg inredning!
Jag tog en macka och latte och Fia åt kyckling och lyxade med varm choklad med grädde. Trots att det var 15 grader och strålande sol ute! Hela Skånegatan var proppfull med folk som satt och solade och åt eller drack kaffe. Härligt!
Tack älskade vännen för att du alltid bjuder på så härliga stunder varje gång vi ses! Vi sprang in på GUL och BLÅ och provade jeans också, jag hade aldrig testat deras jeans förrut och blev tvungen att göra det nu... Fann världens skönaste brallor som enligt expediten var "en värsting" (haha!).... men inte ramlade det ner några tusen kronor från himlen denna dag heller, så jag fick nöja mig med att gå runt med dom i butiken en stund... Kan dock bli så att jag handlar där nästa gång det är dags för ett par jeans! Ett tips om ni vill ha snygga jeans alltså!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej världens bästa!!! Du rä ju ljuset i mitt liv det vet du och jag gör allt för dig gumman! Saknar dig jämt och längtar tills vi röjer skiten ur Tezz och Ron! Det böir MER än KUL! Hoppas att det går bra att jobba? Puss älskar dig och du......DU ÄR BÄST!!! Din banan*