torsdag 23 oktober 2008

You've got magic inside you

Godmorgon! Jag var hur trött som helst när klockan ringde men nu efter 1,5 kopp latte och en macka känner jag mig pigg och alert och redo för att gå på möte om en utbildning här i stan. Konstigt hur man bara kan intala sig att man ska vara pigg och så blir man det =) Mitt trick är faktiskt inte kaffe (tror inte på den uppiggande effekten mer än lite grann) BRA musik och tända ljus. Först alltså möte, sen jobb hela dagen och sen after work en stund innan dansen ikväll. Jag har inga problem att fylla mina dagar med andra ord :-) Imorgon flyger jag, Fia och Emmi HIT för en rolig helg! Ser verkligen fram emot att komma bort på en liten minisemester... men först ska man klara av den här dagen! Måste bara säga GRATTIS till min Frida som kommit in på CS Northridge i Los Angeles nu (Universitet)! Wooohooo du är GRYMMAST!!!!!

3 kommentarer:

Josefin sa...

Näedu, du kan verkligen fylla dina dagar, det är du mästare på =) Shit va roligt med Oslo!!!

Låter som att du har det mysigt i höstmörkret...tända ljus låter underbart.

Förstår att du ska flytta till Sthlm, fasen va roligt! Snart är vi alla samlade :) Och jo, jag tänker på vår framtida plan titt som tätt. Det borde väl vara ett tecken på att det är RÄTT?

Ha superroligt i helgen, kraaaam! (Stek lagom nu va.)

Anonym sa...

Hallå! tack tack :)
Jag ska svara på ditt mail snart. Du vet hur seg jag är, jag ursäktar med det :)

Frida

Anonym sa...

Ha så mysigt i Oslo! :)