torsdag 2 oktober 2008

Jag tar helg!

Det är riktigt skönt att vara ledig på fredagar ibland. Denna vecka är det extra skönt med tanke på turbulensen i bankvärlden och alla samtal jag får ta angående detta. Idag skrev Aftonbladet såhär fel i tidningen och gissa om det satte fart på kunderna?! Inte såååå smart av den redigeraren att göra den missen för tillfället. Gaaaahhhh!!!! Jag kan ju säga att jag kan rabbla insättningsgarantin bak och framlänges i sömnen nu. Tur man inte är rik så man själv inte behöver oroa sig ;-) Hur som helst, igår kväll var jag hos Martin i hans nya lägenhet som ligger i Luthagen. Den var stor och rymlig och kommer att bli så fin när han renoverat klart den. Vi rev lite golv och drog ut spikar från väggarna medans vi surrade på om det ena och det andra. Har inte sett honom på flera månader så det var kul att han äntligen flyttade hit. Han bor ju granne med Uppsalas bästa pizzeria så det kan ju vara läge med några besök där med =) Nu ska jag packa lite inför Sundsvallsresan imorgon bitti och sen blir det middag på stan med Erika och Hanna. Erika reser iväg till Sydamerika på lördag och blir borta i 3 månader! Fick förresten en ny sambo igår bara sådär hux flux. Trodde kanske att det skulle komma en förvarning men icke, min hyresvärd har ju inte mig som favvo kanske och det är ju ömsesidigt så vad kunde jag räknat med?! Det är i allafall en trevlig tjej som flyttat in, hann bara heja på henne snabbt igår men det ska nog gå bra att bo med henne i 3 månader.

Inga kommentarer: