lördag 18 oktober 2008

Fynd!

Jag älskar linnen och speciellt linnen med brottarrygg och tryck på ryggen! Gillar egentligen inte när det är loggan som är tryckt men den här var snygg i silver och svart...
Min nya WE-jacka för 240kr, rena rama fyndet! Snyggt med spänne och väldigt skönt med hög krage när det blåser kallt!
Slängde på mig den lite snabbt här för att se hur den kändes på här hemma. Ready for winter!
Nu ska jag göra mig i ordning för det blir bio med Andreas och Per och sen lite party med Lotta och Isabella, två brudar som inte direkt tar det lugnt, så jag lär väl få hänga på och inte banga nattens bravader.. Lotta sa igår att de har varsin skumpa och lite annat gott, så de blir alldeles säkert fira av! Jag tar gärna ett eller två glas vin av rödvinet vi drack igår... ett tips om ni gillar rödvin, bra pris på boxen och sen är det väldigt gott: MAURO heter det!

1 kommentar:

Josie1 sa...

jättefin jacka!! Hoppas ni hade kul när ni var ute. Jag och Katta hade asroligt på Le Deux, pratade Vegas minnen i taxin och jag önskar såå att du var med.