onsdag 29 oktober 2008

Filmkväll hos Lotta

Idag var en tung dag, jag har varit helt slut. Skulle ha varit och simmat efter jobbet för att få lite energi och lite träning, men efter två jobbiga telefonsamtal kände jag bara hur luften gick ur mig... Stod på stan och ville bara gråta för jag var så trött och ledsen. Men istället kom jag på att när man känner så ska man tänka på allt som är bra och att man kan göra något åt allt trots att man känner sig nere... Så jag gick och köpte en present till Lotta för att pigga upp oss i höstmörkret... Sex & The City-dvdn =) Sen gick jag hem till henne och vi lagade god räkgryta som vi åt. Per kom förbi och fick mat han också och sen såg vi filmen. När det var 20 min kvar höll Per på att bryta ihop, det var den längsta film han sett sa han. Haha, så är det när man väljer att umgås med två brudar, sa jag då. Jag och Lotta tyckte att den var ännu bättre än när vi såg den för första gången på bio och Carries skor är ju för underbara. För att inte tala om hennes garderob... Och sen all denna kärlek, ibland får man ju hopp trots allt! Hur som helst så piggnade jag till av mat, kaffe och mys med Lotta och Per och nu ska jag ta och krypa ner i min nybäddade sköna säng.
Skickar en extra tanke till min älskade mormor och morfar, och till dig Tobbe! CARPE DIEM!

1 kommentar:

Anonym sa...

tack du fina, fina vän. Du är så bra som mitt i all virrvarr av tankar och beslut tänker på mig och alla andra dina vänner. Du är en fantastisk kompis och medmänniska.

KRAM