onsdag 29 oktober 2008

Trrrrrrrrrrrött!

Kan knappt öppna ögonen för jag är så trött. Jag har problem att lägga mig tidigt, det är en sak som är säkert. Martin var här igår och åt lite mat först eftersom han inte kan laga mat i sitt kök, eftersom han inte har ett käk än. Vi kollade på kök på nätet och han är så rolig med alla sina idéer. Vi masserade även varandra och skulle behövt experten Fia här, båda två har ont i ryggen och är stela. Aj aj.. Igår slutade en kille på jobbet och då fick vi alla äta såhär fina kringlor, som var som wienerbröd. Har aldrig sett sådana förrut, riktigt fina och bra fikatips :-)
Kolla in vilken snygg bil jag såg i Oslo - en GUESS bil - gissa om jag ville sno den? =) Skulle ju passa mig perfekt!
Nu ska jag dricka upp kaffet och möta Hanna för att gå till jobbet. 1 grad ute och vintern närmar sig... jag längtar efter julmys, snö och glögg... men det där andra kan jag skippa! =)

Inga kommentarer: