lördag 18 oktober 2008

Lördagsaktiviteter!

Jag hade en lite jobbig mardröm inatt och vaknade inte så utvilad och glad imorse. Kände direkt att detta är en sån dag då jag HATAR att vara singel. Saknar någon att träna med, saknar någon att äta frukost med, att prata med och kramas med :-( men så är det vissa dagar... Drog på mig träningskläderna i hopp om att få en endorfinkick på gymmet. Körde ett "Core Bosu" pass och jag måste bara tipsa om detta pass. Helt suverän träning och jag önskar mig en egen bosu för jag vill ha en hemma (har dock inte plats för en nu tyvärr..) för det är superenkelt att köra egna övningar hemma på golvet. Man står på den, på båda sidor, och då kopplar man in rygg och mage samtidigt som man kör andra muskelgrupper och framförallt förbättras balansen vilket jag är ute efter. Ska jag nånsin kunna bli en bättre snowboard/wakeboardåkare MÅSTE jag få bättre balans. En bra övning är att stå på blåa sidan och hoppa och snurra runt utan att ramla! Sen kan man praktiskt taget göra alla möjliga övningar på båda sidor och det är bara att använda fantasin... som jag gillar =)
Efter träning åkte jag ner på stan för att köpa en billig svart kjol som jag fyndade på Sisters häromdagen men hade ingen plånbok med mig då. Bytte en kjol jag köpt på H&M för ett tag sen mot denna som jag ska testa efter duschen snart, hoppas den passar för jag har letat en kjol i en evighet nu! Sen smög jag in på STUK där de hade 60% på allt och då kunde jag inte låta bli att köpa en svart WE jacka för 240kr och ett sött rosa Nolita-linne för en hundring! Värsta H&M-priserna men bättre kvalité förhoppningsvis. Nu har jag min jack-garderob klar för i vinter, köpte ju en jättefin vit jacka i Sundsvall också. Har länge velat ha en skinnjacka men de snyggaste kostar ju en del och jag tycker inte det är kul att lägga så mycket pengar på ett plagg som man ser överallt på alla andra. Nu fick jag en snygg kort svart jacka till ett fyndpris och jag har inte sett den på någon annan... =) Äter lite mat framför datorn och kollar på sista debatten mellan OBAMA och McCAIN nu på YouTube. Snart är det val och det ska bli så spännande. Jag är ledig den dagen så jag ska följa valet hela dagen! Heja Obama!

Inga kommentarer: